položky
  0.00 s DPH
  • Zobraziť

Záruka vrátenia peňazí

U nás nakupujete bez rizika. Garantujeme Vám bezplatnú výmenu tovaru a právo na vrátenie objednaného, nepoužitého a nepoškodeného tovaru do 14 dní po obdržaní zásielky.
Spokojní zákazníci sú našou prvoradou prioritou. Ak ste sa netrafili do svojej veľkosti alebo ak sa Vám tovar nepáči, pošlite nám tovar späť a my Vám zašleme tovar inej veľkosti alebo Vám vrátime jeho plnú cenu.


Vytvorili sme pre Vás jednoduchý návod ako postupovať pri vrátení alebo výmene tovaru.

POSTUP PRI VÝMENE:

1.) Kupujúci je povinný oznámiť výmenu tovaru pred odoslaním na adresu predávajúceho prostrednictvom mailu alebo telefonicky, kde uvedie číslo objednávky, množstvo a popis vráteného tovaru (názov, farbu, veľkosť, cenu) a popis tovaru, o ktorý máte záujem (názov, farbu, veľkosť, cenu).

2.) Kupujúci je povinný vyplniť reklamačný formulár, ktorý mu bude odoslaný na vyžiadanie mailom alebo telefonicky, kde uvedie množstvo a popis vráteného tovaru (názov, farbu, veľkosť, cenu) a popis tovaru, ktorý žiada na výmenu (názov, farbu, veľkosť, cenu).

3.) Vymieňaný tovar zasiela kupujúci nepoužitý, nepoškodený (vrátane príslušenstva) na poštovú adresu predávajúceho doporučene (doklad o odoslaní si uschovajte). Poštovú adresu predávajuceho, kde je potrebné zaslať tovar nájdete TU.

4.) Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí alebo nový tovar. V prípade straty zásielky slovenskou poštou predávajúci nenesie zodpovednosť.

5.) Kupujúci je povinný predávajúcemu zaslať aj faktúru alebo kópiu faktúry, ktorú obdržal s objednaným tovarom (faktúra slúži ako doklad o kúpe a aj v prípade reklamácie).


POSTUP PRI VRÁTENÍ:

1.) Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Kupujúci je povinný priložiť krátky list s popisom závady spolu s faktúrou, kde uvedie svoje meno a prezvisko, adresu, tel.číslo, číslo objednávky, dátum prebratia objednávky.

2.) Uveďte informácie o tovare, ktorý nám vraciate: množstvo vráteného tovaru, kód produktu, farbu, veľkosť a cenu.

3.) Vyberte si možnosť ako požadujete vrátenie uhradenej čiastky za tovar. A: na účet (uveďte prosím číslo účtu/kód banky), B: poštovou poukážkou na akú adresu.

4.) Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nepoškodený (vrátane príslušenstva).

5.) Vrátený tovar zasiela kupujúci na vlastné náklady na poštovú adresu predávajúceho doporučene (doklad o odoslaní si uschovajte.) Poštovú adresu predávajuceho, kde je potrebné zaslať tovar nájdete TU.

6.) Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí. V prípade straty zásielky slovenskou poštou predávajúci nenesie zodpovednosť.

7.) Kupujúci je povinný predávajúcemu zaslať aj faktúru alebo kópiu faktúry, ktorú obdržal s objednaným tovarom (faktúra slúži ako doklad o kúpe a aj v prípade reklamácie.)

8.) Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené a tovar bude následne odoslaný späť na adresu kupujúceho.

V prípade splnenia podmienok za každý vrátený tovar predávajúci vráti peniaze prevodom na bankový účet kupujúceho alebo poštovou poukážkou do 7 dní od doručenia vráteného tovar (odstúpenia od kúpnej zmluvy). Sumu za fakturované náklady na poštovné predávajúci späť nevracia.


KATEGÓRIE

Mohlo by vás zaujímať
Máte nápad alebo pripomienku? Napíšte nám.

Platobná metóda
Akčná ponuka
Najpredávanejší

FastCentrik® - Prenájom e-shopov
Prevádzkovateľ: Parfémy a Kozmetika, s.r.o.
© 2010 všetky práva vyhradené
 

JavaScript musí být povolen