položky
  0.00 s DPH
  • Zobraziť

Vôňa roka (kategórie)

Vôňa roka
Všetky vône predstavený v roku 2010 členom spoločnosti vôňa nadácie sa môžu zobrazovať na tajnom hlasovaní. Non-členovia, ktorí si želajú vstúpiť na ich vôňa v FiFi ® procese hlasovania sú povinní uhradiť vstupný poplatok. Validácia formulár bol zaslaný všetkým vône spoločností, ktoré zaviedli vôňa v roku 2010 a požiadala ich, zistiť a overiť triedy distribúcie a notársky overiť formulár. Počiatočná hlasovací lístok je pripravený na základe notársky overenej formulára a obsahuje vonné látky zavedené na vnútroštátnej úrovni v roku 2010 vo svojich distribučných skupín. Členovia vôňa nadácie, ako aj odbornej tlači hlasovania o tomto počiatočnom hlasovanie a výsledky, že hlasovanie určovať TOP päť mužov a TOP päť žien pre rok 2010, parfumy vysádzanie v každom z týchto distribučných skupín: Luxe, špeciálne Luxe, široká senát, Špecialitou značky a priame spotrebiteľské. V kategórii Značka Indie, tam bude iba jeden súbor finalistov zahŕňajúci muža, ženy a unisex vône. Tieto finalistami sú potom vyhlásené a ocenené na FiFi ® finále Raňajky na 8.04.2011 v hoteli Mandarin Oriental.

Druhom kole zoznam týchto VÔŇA ROKA finalistov a je tiež hlasoval o členstvo vône nadácie a odbornej tlači, rovnako ako spotrebitelia, ktorí sú schopní hlasovať online.

Každá vôňa je hodnotená na základe dosiahnutých s hviezdou prostredníctvom národných spotrebiteľských reakciu na jej spustenie, obaly, reklamné a marketingové stratégie. Riadni členovia dostanú tri, šesť alebo deväť hlasovania - počet hlasov sa určuje podľa úrovne členstva. Hlasovanie poslancov dostane jeden hlasovací lístok.

Najlepšie Obal roka
Najlepšie Obal roku kandidátov musia byť zavedené v roku 2010 ako súčasť novej vône na trh. Existujú štyri kategórie: Dámske Prestige; Pánske Prestige; žien populárne senátu; a mužov je populárny senátu. Na obale položky sú volené na členov nadácie vône a odbornej tlači.

Mediálna kampaň  roka
Mediálne kampane - vrátane reklamy v tlači, televízii, internetu a ďalších médií - vytvorili a spustili novú okolo 2010 vôňa či existujúce vône sú oprávnené k účasti na mediálnu kampaň z roku - ženy a mediálnu kampaň roka - Pánske. Mediálna kampaň položky sú volené na členov nadácie vône a odbornej tlači.

Bath & Body Line roka
Bath & Body Line z roka na rok 2011 musia byť zavedené v roku 2010 a dosiahol stav hviezdy prostredníctvom národných spotrebiteľských reakciu na jeho obale, reklama a propagácia. Príspevky sú volené na členov nadácie vône a odbornej tlači.

Vôňa interiér Kolekcia roka
Vôňa Interiér roka na rok 2011 musia byť zavedené v roku 2010 a dosiahol stav hviezdy prostredníctvom národných spotrebiteľských reakciu na jeho obale, reklama a propagácia. Nasledujúce produkty sú oprávnené pre túto kategóriu: sviečky, potpourri, difúzory, elektrické a iné významné interiérové vône aplikácií. Príspevky sú volené na členov nadácie vône a odbornej tlači.

Redakčná Dokonalosť v Parfumy Krytie
K dispozícii sú štyri oddelenia v tejto kategórii. "Vôňa Funkcia" (žien) je najlepší redakčný článok viac než 500 slov. "Vôňa Bite" (ženy) je pre najlepší krátky článok 250 do 500 slov. "Pánske" je pre najlepší redakčný článok o 250 slovách alebo viac. "Blog funkcia" je pre najlepšie online redakcie. Všetky položky sú posudzované podľa toho, ako dobre redakčný obsah a podporuje vizuálnu pomohol priviesť vôňa povedomia, rovnako ako zmysluplné informácie o vôňu, pre spotrebiteľa. Spolu s kvalitou celkového funkcie, ďalšie uvažované body patrí originalita, tvorivosť, presnosť a hĺbku informácií. Článok (y) musí mať objavil sa v roku 2010 časopis vydávať alebo blogu.

Technologický prielom roka
Členské spoločnosti, ktoré predloží údaje o technologický prelom roka je požadované, aby prezentácia a byť súdení význačný panel technických expertov. Tam sú dve kategórie ocenenia lepšie odrážať rôzne druhy technologických inovácií - parfémy Tvorba a obalovej techniky / Delivery Systems. Podanie na túto cenu sú posudzované na základe nasledujúcich kritérií: inovácia musí byť vytvorený v roku 2010, musia byť pôvodné a musia mať potenciál posunúť dopredu priemyslu ako celku.

Vôňa * Sieň slávy
Vôňa chodba ceny slávy uznáva klasickej vône (pánske alebo dámske), ktoré bolo pätnásť alebo viac rokov v roku 2010. Ak chcete byť spôsobilá na zobrazenie na tajnom hlasovaní, sú spoločnosti povinné predkladať materiály na podporu marketingových stratégií, ktoré pomohli dosiahnuť vôňa povedomie a úspechu v roku 2010, vrátane: novej podoby produktu (ak existuje), nové balenie (primárne alebo sekundárne); nová reklama (tlač alebo TV) a jedinečnosť zabezpečenia podpory (in-store propagácie, odoberanie vzoriek, displej, atď)

Obchodník roku
Obchodník roku ocenenie sa udeľuje predajcu, ktorý je urobil dôsledné úsilie na podporu celkovej vône kategórii do roku 2010 nezávisle od nových produktov na trh. Maloobchodníci vo všetkých kategóriách majú nárok na vymenovanie do predstavenstva, vrátane: obchodné domy, reťazce a obchody s drogami, špeciálnych obchodov a non-traditional/direct marketingu. Kandidátov musí preukázať celoročné podporu pre vôňu kategóriu pomocou inovačných metód, aby zákazník vôňa pultu, vrátane ale nie obmedzený k: špeciálne akcie a in-store reklama, reklama, inovatívny dizajn displeja alebo oddelenie, školenie zamestnancov, vzdelávanie spotrebiteľov a komunikácie.

Parfém roka
Extraordinaire
Extraordinaire Parfém ceny roka uznáva skutočný "šťavu" z parfémoch, mimoriadny olfactive vytvorenie začal v rámci ocenenia roka. Toto ocenenie je o remeselné práce a opatrenia estetickú krásu vôňa identifikovaný svojim dizajnom, podpis, kreativita a kvalita. Je to nielen uznáva základné Oil Company, ale aj voňavkárske (y), ktorý ako olfactive vizionári nás inšpirujú najviac, keď ich výtvory pohyby trhu vpred.

KATEGÓRIE

Mohlo by vás zaujímať
Máte nápad alebo pripomienku? Napíšte nám.

Platobná metóda
Akčná ponuka
Najpredávanejší

FastCentrik® - Prenájom e-shopov
Prevádzkovateľ: Parfémy a Kozmetika, s.r.o.
© 2010 všetky práva vyhradené
 

JavaScript musí být povolen